Logo1 Logo_001

Vračilo blaga

V primeru, da kot kupec (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) z naročenimi artikli niste zadovoljni, imate po prejemu blaga na voljo 14 dni časa, da s pisnim sporočilo odstopite od pogodbe. Rok začne teči naslednji dan po prevzemu blaga. Izdelki morajo biti nato vrnjeni prodajalcu v roku 30 dni po poslanem pisnem obvestilu o odstopu od pogodbe. Stroške vračila krije kupec.

Obrazec za odstop od pogodbe najdete tukaj: Obrazec za Odstop od pogodbe

Pred vračilom nas obvestite na elektronski naslov info@satelitska-navigacija.si ali nas pokličite na telefonsko številko +386 (0)41607 517, da se dogovorimo o najboljšem načinu vračila. Odkupninskih pošiljk ne sprejemamo.

Odstop od pogodbe moramo vedno prejeti pisno. Izdelki naj bodo nepoškodovani in v originalni embalaži s priročniki in vsemi garancijskimi potrdili oz. priložite kopijo originalnega računa. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Kupnino za vrnjene artikle vam bomo nakazali na vaš transakcijski račun ali vam po dogovoru šteli kupnino kot dobropis pri naslednjem nakupu. Denar vračamo izključno na transakcijske račune in ne izplačujemo gotovine. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. V kolikor so izdeki poškodovani, rabljeni, umazani, brez originalne embalaže ali pa je ta poškodovana, si trgovec pridržuje, da vračilo zavrne ali pa zaračuna ustrezno odškodnino. Denar vam vrnemo takoj, ko prejmemo blago oziroma najkasneje v 14 dneh.

Odstop od pogodbe ne pride v poštev v naslednjih primerih:

• če je blago poškodovano, umazano ali pa so vidni sledovi uporabe (v notranjosti in zunanjosti aparata)
• če je programska oprema aparata spremenjena, nameščena, ali kakršnem koli pogledu drugačna od originalne namestitve
• v kolikor aparat ali programska oprema vsebuje uporabnikove podatke, slike, nastavitve
• če so polnjene ali uporabljene baterije izdelka. Baterije so pred prodajo v posebnem stanju, ki omogoča njihovo daljše mirovanje. V kolikor so aktivirane, se začne njihovo “trošenje”.
• v kolikor je uničena, umazana ali mankajoča dodatna oprema, navodila, pripadajoča programska oprema (ali pa je prelomljen varnostni pečat), garancijski list

V kolikor vrnjeni izdelek spada v zgoraj navedene primere, pa se trgovec odloči, da ga bo vseeno vzel nazaj kot uslugo stranki, se lahko zaračuna odškodnina za čiščenje oziroma vzpostavitev prvotnega stanja v višini do 20% vrednosti izdelka z DDV, minimalno pa 20€.

V pojem blago, ki ga obravnava ZVPot, se šteje tudi prodajno embalažo, saj je sestavni del pošiljke. Z uničenjem ali poškodovanjem embalaže se vrednost blaga zniža. Vsako embalažo je namreč možno lepo odpreti tako, da ni vidnih posledic odprtja. Za poškodovano embalažo, za katero je odgovoren potrošnik (npr; ker je pri vračilu nepazljivo zapakiral paket, ali ker je ob odpiranju nepotreboma raztrgal embalažo) lahko trgovec zaračuna odškodnino do višine 30% vrednosti blaga.

Izdelke lahko vrnete osebno ali z dostavno službo na naslov Gepoint d.o.o. Poljane 1, 6276 Pobegi – odkupninskih pošiljk ne sprejemamo. Prosimo, da se pred vračilom posvetujete z našim reklamacijskih oddelkom, katero način je za vas najboljši.

Svetujemo:

da pred vračilom blago ustrezno zavarujete v primerni embalaži za pošiljanje
če uveljavljate garancijo, da blago pošljete neposredno na pooblaščeni servis, saj bo tako hitreje rešena
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Vračilo artikla za pravne osebe

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Piškotki | © 2007-2016 Gepoint d.o.o. Vse pravice pridržane.
Gepoint d.o.o., Poljane 1, 6276 Pobegi, Tel.:00386 (0)41 607 517
e-mail: info@satelitska-navigacija.si
www.satelitska-navigacija.si
Silk ikone naredil FAMFAMFAM.