Logo1 Logo_001

Vračilo blaga

V primeru, da z naročenimi artikli niste zadovoljni, imate po prejemu blaga na voljo 15 dni časa, da pisno odstopite od pogodbe.
Rok začne teči naslednji dan po prevzemu blaga. Izdelki morajo biti nato vrnjeni v roku 30 dni po obvestilu o odstopu od pogodbe. Stroške vračila krije kupec.

Pred vračilom nas obvestite na elektronski naslov ali nas pokličite na telefonsko številko, da se dogovorimo o najboljšem načinu vračila. Odkupninskih pošiljk ne sprejemamo.
Odstop od pogodbe moramo vedno prejeti pisno ali osebno.

Izdelki naj bodo nepoškodovani in v originalni embalaži s priročniki in vsemi garancijskimi potrdili oz. priložite kopijo originalnega računa. Kupnino za vrnjene artikle vam bomo nakazali na vaš transakcijski račun ali vam po dogovoru šteli kupnino kot dobropis pri naslednjem nakupu. Denar vračamo izključno na transakcijske račune in ne izplačujemo gotovine. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. V kolikor so izdeki poškodovani, rabljeni, umazani, brez originalne embalaže ali pa je ta poškodovana, si trgovec pridržuje, da vračilo zavrne ali pa zaračuna ustrezno odškodnino. Denar vam vrnemo takoj, ko prejmemo blago oziroma najkasneje v 30 dneh.

Odstop od pogodbe ne pride v poštev v naslednjih primerih:

V kolikor vrnjeni izdelek spada v zgoraj navedene primere, pa se trgovec odloči, da ga bo vseeno vzel nazaj kot uslugo stranki, se lahko zaračuna odškodnina za čiščenje oziroma vzpostavitev prvotnega stanja v višini do 20% vrednosti izdelka z DDV, minimalno pa 20€.

V pojem blago, ki ga obravnava Zvpot, se šteje tudi prodajno embalažo, saj je sestavni del pošiljke. Z uničenjem ali poškodovanjem embalaže se vrednost blaga zniža. Vsako embalažo je namreč možno lepo odpreti tako, da ni vidnih posledic odprtja. Za poškodovano embalažo, za katero je odgovoren potrošnik (npr; ker je pri vračilu nepazljivo zapakiral paket, ali ker je ob odpiranju nepotreboma raztrgal embalažo) lahko trgovec zaračuna odškodnino do višine 30% vrednosti blaga.
Odstop od pogodbe ne pride v poštev tudi pri naslednjih vrstah blaga:

Izdelke lahko vrnete na naš naslov osebno ali z dostavno službo na naslov – odkupninskih pošiljk ne sprejemamo. Prosimo, da se pred vračilom posvetujete z našim reklamacijskih oddelkom, katero način je za vas najboljši.

Svetujemo:

- da pred vračilom blago ustrezno zavarujete v primerni embalaži za pošiljanje
- če uveljavljate garancijo, da blago pošljete neposredno na pooblaščeni servis, saj bo tako hitreje rešena

Piškotki | © 2007-2016 Gepoint d.o.o. Vse pravice pridržane.
Gepoint d.o.o., Poljane 1, 6276 Pobegi, Tel.:00386 (0)41 607 517
e-mail: info@satelitska-navigacija.si
www.satelitska-navigacija.si
Silk ikone naredil FAMFAMFAM.