Logo1 Logo_001

Postopek nakupa

Najprej izberite želene izdelke tako, da jih oddate v košarico s klikom na povezavo ‘DODAJ V KOŠARICO’.
V košarico lahko oddate več artiklov hkrati.

Ko se odločite nakup zaključiti, nadaljujte “K BLAGAJNI”.

NAROČILO SE ZAKLJUČI V 5 KORAKIH:

1. PREGLED NAROČILA

Na strani za pregled naročila lahko preverite izbrane izdelke in jim spreminjate količino.

2. NAČIN PLAČILA

Nadaljujte in pritisnite “IZBERI NAČIN PLAČILA”.

Če prvič kupujete v naši spletni prodajalni, se je potrebno najprej registrirati. Izpolniti je potrebno vsa zahtevana polja in pritisniti “REGISTRIRAJ SE”.
Na vaš elektronski naslov vam bomo nemudoma poslali uporabniško ime in geslo, s katerima se boste prijavili v našo spletno prodajalno.
Uporabniško ime in geslo boste lahko uporabljali tudi pri novih nakupih.

Po uspešni registraciji lahko izberete način plačila:

- po povzetju (plačilo v gotovini ob dostavi blaga)
- po prednaročilu z nakazilom na podjetje Gepoint d. o. o.(poslali vam bomo ponudbo po e-pošti ali faksu)
- na obroke (obročno odplačevanje z BanKredit, ki trenutno še ni na razpolago)

Tu lahko spremenite tudi naslov prejemnika računa.

3. NASLOV ZA DOSTAVO

Nadaljujte in pritisnite “IZBERI NASLOV ZA DOSTAVO”.

Tu lahko preverite naslov in izberete način dostave:
- redna dostava (v dopoldanskih urah, cena za dostavo 5 € do vrednosti nakupa 500 €)
- osebni prevzem v poslovalnici v Kopru

4. PREVERI NAKUP

Nadaljujte in pritisnite “PREVERI NAKUP”.

Pred dokončno potrditvijo nakupa lahko preverite celotni nakup.
Lahko napišete vaše dodatne predloge v rubriko “Dodatne prošnje in zahteve”

5. ODDAJ NAROČILO

Nadaljujte in zaključite nakup s pritiskom “ODDAJ NAROČILO”. Nakup je tako zaključen.

Po oddaji naročila vam bomo po elektronski pošti potrdili, da smo ga prejeli.

V podjetju Gepoint d. o. o. bomo oddano naročilo prejeli v obdelavo,
preverili čas dobave želenih artiklov in naročilo skladno s splošnimi pogoji poslovanja čimprej obdelali.
Po elektronski pošti vam bomo poslali ponudbo ali obvestilo o dostavi.

Če z nakupom niste zadovoljni, lahko blago v roku 15 dni od datuma dobavljenega blaga zavrnete, mi pa vam bomo vrnili vrednost kupnine.
Razlog za vračilo je po preteku 8 dni od nakupa potrebno opravičiti z dokazili o nezadovoljstvu npr: poškodba, nepravilno delovanje, nepravi zemljevidi in podobno. Na podlagi presoje in odobritve z naše strani se blago lahko zavrne.

Piškotki | © 2007-2016 Gepoint d.o.o. Vse pravice pridržane.
Gepoint d.o.o., Poljane 1, 6276 Pobegi, Tel.:00386 (0)41 607 517
e-mail: info@satelitska-navigacija.si
www.satelitska-navigacija.si
Silk ikone naredil FAMFAMFAM.