Logo1 Logo_001

Splošno o nakupu

Naj vam kot uporabniku spletne strani “www.satelitska–navigacija.si” razložimo potek poslovanja in medsebojne obveznosti ter pravice.

Postopek nakupa

Na spletni strani lahko izbirate med najmanj 500 izdelki satelitske navigacije in pripadajoče opreme.

Najprej izberite želene izdelke tako, da jih oddate v košarico s klikom na povezavo ‘DODAJ V KOŠARICO’.
V košarico lahko oddate več artiklov hkrati.

Ko se odločite nakup zaključiti, nadaljujte “K BLAGAJNI”.

NAROČILO SE ZAKLJUČI V 5 KORAKIH:

1. PREGLED NAROČILA

Na strani za pregled naročila lahko preverite izbrane izdelke in jim spreminjate količino.

2. NAČIN PLAČILA

Nadaljujte in pritisnite “IZBERI NAČIN PLAČILA”.

Če prvič kupujete v naši spletni prodajalni, se je potrebno najprej registrirati. Izpolniti je potrebno vsa zahtevana polja in pritisniti “REGISTRIRAJ SE”.
Na vaš elektronski naslov vam bomo nemudoma poslali uporabniško ime in geslo, s katerima se boste prijavili v našo spletno prodajalno.
Uporabniško ime in geslo boste lahko uporabljali tudi pri novih nakupih.

Po uspešni registraciji lahko izberete način plačila:

- po povzetju (plačilo v gotovini ob dostavi blaga)
- po prednaročilu z nakazilom na podjetje Gepoint d. o. o.(poslali vam bomo ponudbo po e-pošti ali faksu)
- na obroke (obročno odplačevanje z BanKredit, ki trenutno še ni na razpolago)

Tu lahko spremenite tudi naslov prejemnika računa.

3. NASLOV ZA DOSTAVO

Nadaljujte in pritisnite “IZBERI NASLOV ZA DOSTAVO”.

Tu lahko preverite naslov in izberete način dostave:
- redna dostava (v dopoldanskih urah, cena za dostavo 4,00 € do vrednosti nakupa 180 €)
- osebni prevzem v poslovalnici v Kopru

4. PREVERI NAKUP

Nadaljujte in pritisnite “PREVERI NAKUP”.

Pred dokončno potrditvijo nakupa lahko preverite celotni nakup.
Lahko napišete vaše dodatne predloge v rubriko “Dodatne prošnje in zahteve”

5. ODDAJ NAROČILO

Nadaljujte in zaključite nakup s pritiskom “ODDAJ NAROČILO”. Nakup je tako zaključen.

Po oddaji naročila vam bomo po elektronski pošti potrdili, da smo ga prejeli.

V podjetju Gepoint d. o. o. (v nadaljevanju prodajalec) bomo oddano naročilo prejeli v obdelavo,
preverili čas dobave želenih artiklov in naročilo skladno s splošnimi pogoji poslovanja čimprej obdelali.
Po elektronski pošti vam bomo poslali ponudbo ali obvestilo o dostavi.

Če z nakupom niste zadovoljni, lahko blago v roku 15 dni od datuma dobavljenega blaga zavrnete,
mi pa vam bomo vrnili vrednost kupnine.

Cene

Vse cene vsebujejo DDV in veljajo fco Pobegi, veljajo pa v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila pod pogoji, ki jih določa prodajalec. Lahko se zgodi, da je prikazani podatek o ceni napačen,
o čemer vas prodajalec pri potrditvi naročila opozori in vam ponudi rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku,
ko prodajalec potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo, da je naročilo potrjeno).
Cene so fco Gepoint d. o. o. (kupec je dolžan plačati stroške dostave, ki se mu obračunajo pri poslani ponudbi, razen, če ni drugače določeno)

Dostava

Preko naših poslovnih partnerjev bo vaše naročilo prispelo na želeno mesto v čim krajšem času in v okviru dogovorjenega roka.
Blago bo dostavljeno s hitro pošto Pošte Slovenije d. d. oziroma z GLS d. o. o. Dostava je plačljiva za nakupe do skupne vrednosti 180 € in sicer 4 € za paket (razen, če ni drugače določeno), nad vrednostjo 180 € pa je dostava brezplačna.

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu, skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov RS (ZVP).
Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu in ob predložitvi računa, kjer je naveden tudi veljavni čas garancije.
Ob nakupu prejmete tudi posebna navodila, ki vam bodo pomagala pri uveljavljanju garancije.
Podjetje Gepoint d. o. o. tudi omogoča, da boste lahko vaše navigacije v prihodnosti izboljševali in nadgrajevali z novimi programi in kartografijo.
Ker smo specializirani za prodajo satelitske navigacije in pripadajoče opreme, vam bomo za morebitne informacije na voljo vsak delovni dan od 8-20 ure.

Možnost vračila blaga

Če z nakupom niste zadovoljni, lahko blago v roku 15 dni od datuma dobavljenega blaga zavrnete, mi pa vam bomo vrnili vrednost kupnine.
Razlog za vračilo je po preteku 8 dni od nakupa potrebno opravičiti z dokazili o nezadovoljstvu npr: poškodba, nepravilno delovanje, nepravi zemljevidi in podobno. Na podlagi presoje in odobritve z naše strani se blago lahko zavrne.

Varstvo osebnih podatkov

Prodajalec se zavezuje, da bo pridobljene osebne podatke uporabil izključno za potrebe poslovanja (pošiljanje ponudb, računov in blaga)
ter za ostalo pripadajočo komunikacijo in poslovanje.

Piškotki | © 2007-2016 Gepoint d.o.o. Vse pravice pridržane.
Gepoint d.o.o., Poljane 1, 6276 Pobegi, Tel.:00386 (0)41 607 517
e-mail: info@satelitska-navigacija.si
www.satelitska-navigacija.si
Silk ikone naredil FAMFAMFAM.