Logo1 Logo 001

Vračilo blaga

 

V primeru, da kot kupec (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) z naročenimi artikli niste zadovoljni, imate po prejemu blaga na voljo 14 dni časa, da s pisnim sporočilo odstopite od pogodbe. Rok začne teči naslednji dan po prevzemu blaga.
Izdelki morajo biti nato vrnjeni prodajalcu v roku 14 dni po poslanem pisnem obvestilu o odstopu od pogodbe. Stroške vračila krije kupec.

Obrazec za odstop od pogodbe najdete tukaj: Obrazec za Odstop od pogodbe

Pred vračilom nas obvestite na elektronski naslov info@satelitska-navigacija.si ali nas pokličite na telefonsko številko +386 (0)41607 517, da se dogovorimo o najboljšem načinu vračila. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Odstop od pogodbe moramo vedno prejeti pisno.

Kupnino za vrnjene artikle bomo vrnili z enakim plačilnim sredstvom kot ga je uporabil potrošnik ali vam po dogovoru šteli kupnino kot dobropis pri naslednjem nakupu. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Izdelki naj bodo nepoškodovani in v originalni embalaži s priročniki in vsemi garancijskimi potrdili oz. priložite kopijo originalnega računa. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.

Odstop od pogodbe ne pride v poštev v naslednjih primerih:
• za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
• za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
• za blagu, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
• za opravljano storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
• zapečatene avdio- ali videoposnetke in računalniške programe, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
• zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat; v kolikor je embalaža odprta ali poškodovana;
• blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
• digitalne vsebine, ki se ne dostavijo na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo.

Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne uporabniku.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Izdelke lahko vrnete osebno ali z dostavno službo na naslov Gepoint d.o.o. Cesta na Brdo 77, 1000 Ljubljana – pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Prosimo, da se pred vračilom posvetujete z našim reklamacijskih oddelkom, katero način je za vas najboljši.

Svetujemo, da pred vračilom blago ustrezno zavarujete v primerni embalaži za pošiljanje.

V kolikor uveljavljate garancijo, bo blago hitreje obravnavano v primeru, da blago po predhodnem dogovoru pošljete neposredno na pooblaščeni servis.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Vračilo artikla za pravne osebe
Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Piškotki | © 2007-2018 Gepoint d.o.o. Vse pravice pridržane.
Gepoint d.o.o., Poljane 1, 6276 Pobegi, Tel.:00386 (0)41 607 517
e-mail: info@satelitska-navigacija.si
www.satelitska-navigacija.si
Silk ikone naredil FAMFAMFAM.