Postopek nakupa
Na spletni strani lahko izbirate med najmanj 500 izdelki satelitske navigacije in pripadajoče opreme.
Najprej izberite želene izdelke tako, da jih oddate v košarico s klikom na povezavo ‘DODAJ V KOŠARICO’.
V košarico lahko oddate več artiklov hkrati.
Ko se odločite nakup zaključiti, nadaljujte “K BLAGAJNI”.
NAROČILO SE ZAKLJUČI V NASLEDNJIH KORAKIH:
1.1. PREGLED NAROČILA
Na strani za pregled naročila lahko preverite izbrane izdelke in jim spreminjate količino.
1.2. NAČIN PLAČILA
Nadaljujte in pritisnite “IZBERI NAČIN PLAČILA”.
Če ste že kupovali v naši spletni trgovini se morate najprej prijaviti z Uporabniškim imenom ali E-naslovom in Geslom, ki ste ga prejeli ob prvi registraciji.
Če prvič kupujete v naši spletni prodajalni, se je potrebno najprej registrirati. Izpolniti je potrebno vsa zahtevana polja in pritisniti “REGISTRIRAJ SE”.
Na vaš elektronski naslov vam bomo nemudoma poslali uporabniško ime in geslo, s katerima se boste prijavili v našo spletno prodajalno.
Uporabniško ime in geslo boste lahko uporabljali tudi pri novih nakupih.
Po uspešni registraciji lahko izberete način plačila:
• po povzetju (plačilo v gotovini ob dostavi blaga)
• po prednaročilu z nakazilom na podjetje Gepoint d. o. o.(poslali vam bomo ponudbo oz predračun po e-pošti ali sms-u)
Tu lahko spremenite tudi naslov prejemnika računa.
1.3. NASLOV ZA DOSTAVO
Nadaljujte in pritisnite “IZBERI NASLOV ZA DOSTAVO”.
Tu lahko preverite naslov in izberete način dostave:
• redna dostava (v dopoldanskih urah, cena za dostavo 4,00 € do vrednosti nakupa 180 €)
• osebni prevzem v poslovalnici v Kopru oz. po dogovoru
1.4. PREVERI NAKUP
Nadaljujte in pritisnite “PREVERI NAKUP”.
Pred dokončno potrditvijo nakupa lahko preverite celotni nakup.
Lahko napišete vaše dodatne predloge v rubriko “Dodatne prošnje in zahteve”
1.5. ODDAJA NAROČILA
Za nadaljevanje morate označite, da se strinjate s pogoji poslovanja in da se strinjate s plačilom (tretji odstavek 43c člena ZVPot.
Nadaljujte in zaključite nakup s pritiskom “ODDAJ NAROČILO”. Nakup je tako zaključen.
Po oddaji naročila vam bomo po elektronski pošti potrdili, da smo ga prejeli.
V podjetju Gepoint d. o. o. (v nadaljevanju prodajalec) bomo oddano naročilo prejeli v obdelavo,
preverili čas dobave želenih artiklov in naročilo skladno s splošnimi pogoji poslovanja čimprej obdelali.
Po elektronski pošti vam bomo poslali ponudbo ali obvestilo o dostavi.
Če z nakupom niste zadovoljni, lahko blago v roku 15 dni od datuma dobavljenega blaga zavrnete,
mi pa vam bomo vrnili vrednost kupnine pod pogoji, ki jih navajamo pod rubriko “Vračilo blaga”
OPOZORILO:
V primeru nakupa artikla prek spletne trgovine, se obrnite na nas na telefonsko številko 041 607 517 oz. nam pišite na info@satelitska-navigacija.si, kajti dejanska zaloga lahko odstopa od stanja v spletni trgovini.