Pogoji poslovanja
Naj vam kot uporabniku spletne strani “www.satelitska–navigacija.si” razložimo potek poslovanja in medsebojne obveznosti ter pravice.
1. POSTOPEK NAKUPA
Na spletni strani lahko izbirate med najmanj 500 izdelki satelitske navigacije in pripadajoče opreme.
Najprej izberite želene izdelke tako, da jih oddate v košarico s klikom na povezavo ‘DODAJ V KOŠARICO’.
V košarico lahko oddate več artiklov hkrati.
Ko se odločite nakup zaključiti, nadaljujte “K BLAGAJNI”.
NAROČILO SE ZAKLJUČI V NASLEDNJIH KORAKIH:
1.1. PREGLED NAROČILA
Na strani za pregled naročila lahko preverite izbrane izdelke in jim spreminjate količino.
1.2. NAČIN PLAČILA
Nadaljujte in pritisnite “IZBERI NAČIN PLAČILA”.
Če ste že kupovali v naši spletni trgovini se morate najprej prijaviti z Uporabniškim imenom ali E-naslovom in Geslom, ki ste ga prejeli ob prvi registraciji.
Če prvič kupujete v naši spletni prodajalni, se je potrebno najprej registrirati. Izpolniti je potrebno vsa zahtevana polja in pritisniti “REGISTRIRAJ SE”.
Na vaš elektronski naslov vam bomo nemudoma poslali uporabniško ime in geslo, s katerima se boste prijavili v našo spletno prodajalno.
Uporabniško ime in geslo boste lahko uporabljali tudi pri novih nakupih.
Po uspešni registraciji lahko izberete način plačila:
• po povzetju (plačilo v gotovini ob dostavi blaga)
• po prednaročilu z nakazilom na podjetje Gepoint d. o. o.(poslali vam bomo ponudbo oz predračun po e-pošti ali sms-u)
Tu lahko spremenite tudi naslov prejemnika računa.
1.3. NASLOV ZA DOSTAVO
Nadaljujte in pritisnite “IZBERI NASLOV ZA DOSTAVO”.
Tu lahko preverite naslov in izberete način dostave:
• redna dostava (v dopoldanskih urah, cena za dostavo 6,00 € do vrednosti nakupa 180 €)
• osebni prevzem v Ljubljani po dogovoru
1.4. PREVERI NAKUP
Nadaljujte in pritisnite “PREVERI NAKUP”.
Pred dokončno potrditvijo nakupa lahko preverite celotni nakup.
Lahko napišete vaše dodatne predloge v rubriko “Dodatne prošnje in zahteve”
1.5. ODDAJA NAROČILA
Za nadaljevanje morate označite, da se strinjate s pogoji poslovanja in da se strinjate s plačilom (tretji odstavek 43c člena ZVPot.
Nadaljujte in zaključite nakup s pritiskom “ODDAJ NAROČILO”. Nakup je tako zaključen.
Po oddaji naročila vam bomo po elektronski pošti potrdili, da smo ga prejeli.
V podjetju Gepoint d. o. o. (v nadaljevanju prodajalec) bomo oddano naročilo prejeli v obdelavo,
preverili čas dobave želenih artiklov in naročilo skladno s splošnimi pogoji poslovanja čimprej obdelali.
Po elektronski pošti vam bomo poslali ponudbo ali obvestilo o dostavi.
Če z nakupom niste zadovoljni, lahko blago v roku 14 dni od datuma dobavljenega blaga zavrnete,
mi pa vam bomo vrnili vrednost kupnine pod pogoji, ki jih navajamo pod rubriko “Vračilo blaga”
2. CENE IN NAČIN PLAČILA
2.1. CENE
Vse cene vsebujejo DDV in veljajo EXW pošiljatelj, veljajo pa v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila pod pogoji, ki jih določa prodajalec. Lahko se zgodi, da je prikazani podatek o ceni napačen,
o čemer vas prodajalec pri potrditvi naročila opozori in vam ponudi rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko prodajalec potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo, da je naročilo potrjeno).
Cene so EXW Gepoint d. o. o. (kupec je dolžan plačati stroške dostave, ki se mu prikažejo v postopku nakupa in obračunajo pri poslani ponudbi ali po povzetju).
2.2. NAČIN PLAČILA
Možno je plačevanje na spodnje načine:
• Po povzetju – plačilo v gotovini ob dostavi blaga – možno samo za Slovenijo.
Opomba: Pošiljanje po Sloveniji se izvaja s Pošto Slovenije. Pošta ob dostavi po povzetju zaračuna provizijo pod pogoji, ki jih določa Pošta Slovenije oz. po naslednji lestvici in veljajo samo za Slovenijo.
do vrednosti 98€ se zaračuna 1,05€
nad 98€ do 501€ se zaračuna 1,07% od vrednosti
nad vrednostjo 501€ se zaračuna 5,36€
Pošiljanje po povzetju se lahko izvaja tudi z GLS d.o.o. po pogoji, ki jih zaračuna GLS d.o.o.
• Po prednaročilu z nakazilom na podjetje Gepoint d. o. o.. Predračun vam bomo poslali po e-pošti ali po sms-u.
Opomba: Ob dostavi lahko nastanejo stroški poštnine, točka 3.
3. DOSTAVA in STROŠKI DOSTAVE
Preko naših poslovnih partnerjev bo vaše naročilo prispelo na želeno mesto v čim krajšem času in v okviru dogovorjenega roka.
Blago bo dostavljeno po Sloveniji s pošto Pošte Slovenije d.o.o. oziroma z GLS d.o.o.. Dostava je plačljiva za nakupe do skupne vrednosti 180€ in sicer 4€ za paket (razen, če ni drugače določeno), nad vrednostjo 180 € pa je dostava brezplačna. Dostavljamo samo po Sloveniji.
Strošek dostave se lahko spremeni po oddanem naročilu glede na volumen in težo izdelka. O nastalem strošku se obvesti kupca.
4. GARANCIJA
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu, skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov RS (ZVP).
Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu in ob predložitvi računa, kjer je naveden tudi veljavni čas garancije.
Ob nakupu prejmete tudi posebna navodila, ki vam bodo pomagala pri uveljavljanju garancije.
5. VRAČILO BLAGA
V primeru, da kot kupec (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) z naročenimi artikli niste zadovoljni, imate po prejemu blaga na voljo 14 dni časa, da s pisnim sporočilo odstopite od pogodbe. Rok začne teči naslednji dan po prevzemu blaga.
Izdelki morajo biti nato vrnjeni prodajalcu v roku 14 dni po poslanem pisnem obvestilu o odstopu od pogodbe. Stroške vračila krije kupec.
Obrazec za odstop od pogodbe najdete tukaj: Obrazec za Odstop od pogodbe
Pred vračilom nas obvestite na elektronski naslov info@satelitska-navigacija.si ali nas pokličite na telefonsko številko +386 (0)41607 517, da se dogovorimo o najboljšem načinu vračila. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Odstop od pogodbe moramo vedno prejeti pisno.
Kupnino za vrnjene artikle bomo vrnili z enakim plačilnim sredstvom kot ga je uporabil potrošnik ali vam po dogovoru šteli kupnino kot dobropis pri naslednjem nakupu. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Izdelki naj bodo nepoškodovani in v originalni embalaži s priročniki in vsemi garancijskimi potrdili oz. priložite kopijo originalnega računa. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.
Odstop od pogodbe ne pride v poštev v naslednjih primerih:
• za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
• za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
• za blagu, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
• za opravljano storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
• zapečatene avdio- ali videoposnetke in računalniške programe, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
• zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat; v kolikor je embalaža odprta ali poškodovana;
• blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
• digitalne vsebine, ki se ne dostavijo na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo.
Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne uporabniku.
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.
Izdelke lahko vrnete osebno ali z dostavno službo na naslov Gepoint d.o.o. Cesta na Brdo 77, 1000 Ljubljana – pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Prosimo, da se pred vračilom posvetujete z našim reklamacijskih oddelkom, katero način je za vas najboljši.
Svetujemo, da pred vračilom blago ustrezno zavarujete v primerni embalaži za pošiljanje.
V kolikor uveljavljate garancijo, bo blago hitreje obravnavano v primeru, da blago po predhodnem dogovoru pošljete neposredno na pooblaščeni servis.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).
Vračilo artikla za pravne osebe
Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine kot to velja za potrošnike (fizične osebe).
6. PRAVNO OBVESTILO
Pogoji poslovanja
Splošni pogoji spletne trgovine www.satelitska-navigacija.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot)
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine www.satelitska-navigacija (prodajalec), pravice in obveznosti uporabnika in prodajalca ter urejajo poslovni odnos med prodajalcem in kupcem.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
Varovanje osebnih podatkov – ZVOP
Uporabnik z vpisom v e-novice, uporabo kontaktnega modula ali z zaključitvijo postopka oddaje povpraševanja, naročila, nakupa in registracije soglaša, da Gepoint d.o.o. obdeluje (zbira, vpisuje, shranjuje in uporablja) na ta način pridobljene osebne podatke v skladu z določili Zakona o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).
Gepoint d.o.o. uporablja osebne podatke samo za interne potrebe, da vam zagotovi dostop do posebnih informacij in posebnih mest na spletni strani ter za potrebe uspešne izvedbe nakupa. Podatki se uporabljajo tudi za ostalo splošno ali potrebno komunikacijo z uporabnikom.
Nikoli vam ne bomo pošiljali e-sporočil, na katere se niste prijavili, razen v primeru pomembnih transakcijskih e-sporočil. Kadar koli se lahko hitro in enostavno odjavite od naše e-pošte, zahtevate informacije glede varovanja vaših osebnih podatkov in nam posredujete spremembe vaših oddanih osebnih podatkov na naslovu info@satelitska-navigacija.si
Izjava o varovanju osebnih podatkov se nanaša na predstavitveno stran podjetja Gepoint d.o.o. ter na vse njene podstrani in povezane strani v lasti podjetja. Spletne strani na tej privzeti strani lahko vsebujejo povezave do drugih oskrbovalcev in spletnih strani, za katere ta izjava o varovanju osebnih podatkov ne velja. Ko zapuščate spletne strani podjetja Gepoint d.o.o., si zato vnovič preberite izjave o varovanju osebnih podatkov vsake spletne strani, ki zbira osebne identifikacijske podatke.
Gepoint d.o.o. zagotavlja, da so osebni podatki o uporabnikih s katerimi razpolaga zavarovani na tak način, da je onemogočeno slučajno ali namerno uničevanje, sprememba, poneverba ter izguba ali obdelava s strani nepooblaščenih ali tretjih oseb. Uporabnik mora tudi sam poskrbeti za varovanje osebnih podatkov na način, da zavaruje svoje uporabniško ime in geslo, ki ga je pridobil ob registraciji.
Avtorska zaščita
Celotna vsebina spletne strani www.satelitska-navigacija.si je avtorsko pravno zaščitena kot individualne stvaritve oziroma kot podatkovne zbirke in je last podjetja Gepoint d.o.o. oz. njegovih poslovnih partnerjev. Varstvo zajema besedila in grafično zasnovo. Slike so prosto pridobljene na spletu. Avtorsko pravno zaščitene vsebine je dovoljeno uporabljati zgolj za zasebne namene, oziroma s pisnim privoljenjem podjetja Gepoint d.o.o.
7. OMEJITEV ODGOVORNOSTI
Gepoint d.o.o. se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Gepoint d.o.o. kot skrbnik in prodajalec ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. Skrbnik prav tako ne odgovarja za slovnične in opisne napake na celotni strani www.satelitska-navigacija.si.
Gepoint d.o.o. ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Trudimo se, da mnenja pred objavo pregledamo in zavrnemo tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Gepoint d.o.o. ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.
Gepoint d.o.o. kot lastnik in skrbnik ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih Gepoint d.o.o. v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
8. DODATNE UGODNOSTI PRI NAKUPU
8.1. DARILNI BONI
Obdarujte vaše najbližje! Podarite jim DARILNI BON za nakupovanje na naši spletni trgovini.
Darilne bone lahko podarite za rojstni dan, obletnico poroke, božično ali novoletno darilo, opravljeno diplomo itd.
Darilni bon lahko kupite v naši trgovini. Pri nakupu lahko izbirate med različnimi vrednostmi.
Po nakupu prejmete podpisan in žigosan darilni bon v plačani vrednosti po pošti oz po emailu.
Postopek nakupa z darilnim bonom:
Prejemnik darilnega bona izpolni bon s svojimi podatki.
Na darilni bon napiše: točen naziv izdelka ali izdelkov, končno ceno izdelka ali izdelkov in datum
Pravilno izpolnjen darilni bon pošlje na naš naslov oz po emailu
Takoj po prejemu bona, se izbrani izdelek ali skupino izdelkov dostavi po pošti.
V primeru nakupa, ki je nižji od določene vrednosti bona, se razlika lahko povrne na transakcijski račun kupca ali po pošti.
V primeru nakupa, ki je višji od določene vrednosti bona, kupca obvestimo po elektronski pošti oz. telefonu. Kupec lahko doplača preseženo vrednost izdelka.
Darilni boni veljajo 3 mesece od nakupa.
8.2. KUPONI ZA POPUST
Kupone lahko pridobite:
• Kot dodatno ugodnost v primeru nakupa nad določeno vrednostjo
• V posebnih primerih v postopku nakupa
• V primeru izrednih ali prazničnih akcij
• V primeru sodelovanja v nagradnih igrah in drugih promocijah
• Drugo: Kuponi so večmestne kode, ki vsebujejo popust določen v odstotkih.
Kupone se lahko koristi in njihovo kodo vpiše pri naslednjem postopku nakupa. Končna vrednost nakupa se zmanjša za odstotno vrednost kupona.
9. PRITOŽBE IN SPORI
Podjetje Gepoint d.o.o. se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav lahko kupec pokliče na 041 607 517 ali nam piše po elektronski pošti na info@satelitska-navigacija.si ali info@gepoint.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Podjetje Gepoint d.o.o. si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno in ne preko sodišča, saj so postopki dolgotrajni in v večji meri nesorazmerni z vrednostjo artikla/ov, ki so po navadi predmet spora.
10. IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV
Skladno z zakonskimi normativi Gepoint d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Za spletno reševanje potrošniških sporov uporabljamo platformo (SRPS), ki je na voljo potrošnikom tukaj.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
11. STVARNA NAPAKA
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
• odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
• blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
• vrne plačani znesek.
KDAJ JE STVARNA NAPAKA?
Kadar:
• artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
• artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
• artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
• je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tu.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
12. PIŠKOTKI
Vsi obiskovalci spletnih strani imamo na svojih napravah, s katerimi brskamo po internetu, že ogromno piškotov iz različnih spletnih strani. Z novo zakonodajo (ZEKom-1) pa prihajajo v uporabo spremembe glede obveščanja oziroma soglašanja obiskovalcev glede uporabe piškotov.
12.1. KAJ SO PIŠKOTI?
Piškoti so besedilne datoteke, ki se shranjujejo na napravah (osebni računalnik, tablice, mobiteli) med brskanjem po internetu. Piškoti se shranjujejo z namenom prepoznavanja naprav, ki so jih uporabniki uporabili pri dostopu. Shranjevanje piškotov na naprave je pod stalnim in popolnim nadzorom brskalnika, ki ga uporabnik uporablja, razen v primeru, če je uporabnik onemegočil shranjevanje piškotov na svojo napravo.
12.2. KAKŠNA JE NJIHOVA PREDNOST?
Shranjeni piškoti omogočajo hitrejšo in bolj enostavno interakcijo med spletnim uporabnikom in spletnim mestom. S pomočjo shranjenih piškotov si določeno spletno mesto zapomni preference posameznika in s tem skrajša čas ter poveča učinkovitost brskanja po spletnih mestih.
12.3. PRIMERI UPORABE PIŠKOTOV:
• Prilagoditev prikazovanja vsebin na spletnih straneh glede na pretekle obiske.
• Spletna mesta, ki zahtevajo prijavo, s pomočjo shranjenih piškotov ohranijo prijavo posameznika.
• Prepoznava naprave s katero dostopate do spletnega mesta omogoča prilagoditev prikaza vsebine dotični napravi.
• so obvezni za nemoteno delovanje nekaterih storitev (spletne banke, spletne trgovine itd.)
• Shranjevanje izbranih naprav, ponudb in njihova medsebojna primerjava
• Spremljanje obiska na določenem spletnem mestu (učinkovitost prikaza vsebin, ustreznost oglasov, izboljšava spletnih strani)
11.4. NASTAVITVE PIŠKOTOV?
Shranjevanje piškotov na napravo je odločitev vsakega posameznika. Nadzor in spreminjanje nastavitev piškotov je omogočeno v vsakem brskalniku, ki ga posameznik uporablja. Za informacije o nastavitvah piškotov izberite spletni brskalnik, ki ga uporabljate.
Firefox
Chrome
Internet Explorer
Opera
Safari
11.5. UPORABA PIŠKOTKOV NA NAŠI SPLETNI STRANI
Naša spletna stran uporablja piškotke zato, da lahko izključno za lastne potrebe razločujemo med obiskovalci in štejemo njihovo število in tako izboljšujemo delovanje strani. V ta namen uporabljamo najbolj razširjeno orodje Google Analytics. Več o Google Analytics piškotkih si lahko preberete s klikom na to povezavo. Naša spletna stran uporablja tudi piškotke, ki vam zagotavljajo boljšo uporabniško izkušnjo s tem, da si zapomnijo vašo prijavo ali registracijo na spletni strani, vnesene podatke v spletne obrazce, dodane izdelke v košarico, zadnje ogledane izdelke in vaše strinjanje z uporabo piškotkov.
Podatkov, zbranih s pomočjo piškotkov, ne bomo posredovali tretjim osebam.